ייצור סוודר צמות צבאי

[ שיווק ומכירה ללקוחות עסקיים בלבד]

מעוניינים בפס ייצור לבגדי חורף צבאיים?

בגדים צבאיים משמשים את כל יחידות הצבא בישראל והם חלק בסיסי עבור כל חייל או חיילת המתגייסים לשירות חובה. בגדי החורף הצבאיים נחשבים לחיוניים ביותר ומאפשרים לחיילים וחיילות לבצע פעילות מבצעית ועורפית גם בימי החורף הקרים. אם אתם מחפשים ייצור סוודר צמות צבאי, הנחשב לבגד עבה ומחמם במיוחד, תוכלו להזמין פס ייצור שלם דרך הצוות שלנו בחברת סריגי ירושלים בע”מ. המפעל שלנו מייצר בגדים ונעליים צבאיות ליחידות רבות בצה”ל ואנחנו יכולים לספק לכם סוודרים איכותיים ליחידה שלכם.

ייצור בגדי חורף צבאיים באיכות גבוהה

על מנת שתוכלו לספק לחיילים שלכם ביחידה בגדי חורף איכותיים, אנחנו בחברת סריגי ירושלים בע”מ יכולים לספק לכם פס ייצור אפודה צבאית עם לוגו וכיתוב על פי הזמנה. אפודות צבאיות יכולות להיות כתוספת למדים הרגילים המתקבלים על ידי צה”ל ואתם יכולים להזמין אותן עם התקציב הפלוגתי שלכם. ייצור אפודה צבאית המתבצע בצורה פרטית מאפשר לכם להעניק לחיילים ולחיילות שלכם בגד חורף באיכות מעולה העומד בסטנדרטים גבוהים של בגדי חורף.

פס ייצור לכל סדר גודל של הזמנה

השירות שלנו ניתן לחיילי צה”ל כבר למעלה מ-4 עשורים ברציפות עם שירות קניית מדים צבאיים בכל צבע ובכל סדר גודל של הזמנה. קניית מדים צבאיים ניתן לבצע דרכנו בהזמנה טלפונית או להגיע ישירות אלינו למפעל שלנו הממוקם באזור ירושלים. צוות ניהול פס הייצור שלנו ישמח לתכנן עבורכם פס ייצור ייחודי המותאם במיוחד לצרכים של החיילים או החיילות שלכם.

ייצור ישראלי במחירים משתלמים במיוחד

אנחנו בחברת סריגי ירושלים בע”מ מתפארים בייצור ישראלי ייחודי אשר כמעט ולא קיים היום בארץ. המפעל שלנו מייצר סוגים שונים של אפודה צבאית על פי התאמה אישית ליחידה שלכם עם אפשרות להזמנה של דגם בגרסה גברית ודגם בגרסה נשית. בנוסף לכך, אנחנו בחברת סריגי ירושלים בע”מ יכולים לספק לכם מגוון מידות רחב של אפודה צבאית על פי המידות הנדרשות לכם לחיילי וחיילות היחידה שלכם.

ייצור סוודר צמות צבאי במפעל המקצועי בישראל

להזמנה של ייצור סוודר צמות צבאי או אפודות צבאיות איכותיות, צרו איתנו קשר דרך מספר הטלפון שלנו המופיע באתר או שלחו את פרטי ההזמנה שלכם לכתובת המייל המופיעה כאן בדף. צוות המפעל שלנו יבנה עבורכם פס ייצור מושלם עבור כל החיילים שלכם ביחידה.