ביגוד לעובדים עם לוגו

[ שיווק ומכירה ללקוחות עסקיים בלבד]

על ביגוד לעובדים עם לוגו ובגדי עבודה בכלל

ביגוד לעובדים עם לוגו מייצגים את הארגון או העסק ועליהם להיות נוחים לשימוש ואיכותיים. ביגוד לעובדים עם לוגו צריכים להיות מחומרי גלם איכותיים ועמידים שישמרו על נוחות העובדים, לצד שמירה על רמת ייצוגיות גבוהה. עובדים רבים מוצאים שהשילוב הטוב והנוח ביותר, הוא של פוליאסטר וכותנה. הכותנה האוורירית נוחה לעבודה מאומצת והפוליאסטר מחזיק מעמד, גם לאחר שימוש אינטנסיבי וכביסות רבות.

עובדים סוציאליים נגישים במיוחד

כשמדובר על ביגוד לעובדים סוציאליים ניתן לייצר ביגוד לעובדים עם לוגו, כולל, חולצות ממותגות, מעילים, כובעים והכול במגוון צבעים וסוגים. ביגוד לעובדים סוציאליים עם לוגו יוצרים חזות אחידה בקרב העובדים ומסייעים להם להתגבש כצוות ולמחלקות להיות יותר מכובדת ומקצועיות. מחקרים גם הראו שמטופלים וצרכנים מעדיפים להתנהל מול אנשי צוות הלבושים במדים שמאפשריים להם לזהות מי הוא הגורם שאותו הם מחפשים. הדפסה על ביגוד לעובדים יכולה להיות הפתרון של מגוון עסקים וארגונים לצרכים אלו.

תוספת בתלוש לעובדי עירייה ומועצה

בעלי תפקידים מסוימים במקצועות שונים בשירות המדינה והמועצות המקומיות זכאים לקבל ביגוד לעובדי מועצה. בחלק מהמקרים, קצובת ביגוד לעובדי רשויות מקומיות, נעשית באמצעות תשלום שנתי שנוסף למשכורת חודש יולי. התשלום עבור ביגוד לעובדי מועצה הוא לרכישת הבגדים במקום הספקת ביגוד לעובדי רשויות מקומיות בפועל על ידי המעסיק. סכומי הקצובה מפורסמים באתר החשב הכללי.

על בגדים לעובדי ניקיון

ביגוד לעובדי ניקיון מסופקים, או באמצעות שוברים שהעובד מקבל על מנת שיקנה בעצמו או ישירות מהמעסיק. בנוסף במשכורת של העובד נכלל רכיב שכר המכונה ביגוד לעובדי ניקיון. עבור עובדי חברות ניקיון ותחזוקה, מעסיקים מחויבים לספק על חשבונם, נעלי בטיחות תקינות ככל הנדרש בהתאם לתקנות הבטיחות ובכל עת.

ביגוד לעובדים עם לוגו מחברה ישראלית וותיקה ואיכותית

אם אתם מחפשים ביגוד לעובדים עם לוגו או שאתם מעוניינים במידע נוסף לגבי הדפסה על ביגוד לעובדים, כדאי לכם להכיר את חברת סריגי ירושלים. החברה נחשבת לאחת מהמובילות בשוק הישראלי בייצור ושיווק של בגדי עבודה, מדים והנעלה. סריגי ירושלים פועלת זה ארבעה עשורים בתחום הביגוד לעובדים, לרבות ביגוד לעובדים עם לוגו. החברה גאה לשווק תוצרת כחול לבן עבור עובדים מקצועיים במגוון תחובים כולל כוחות הביטחון וההצלה.